Evenement Terugblik

Weet jij het? Wat mag online marketing eigenlijk kosten? Leer van een 17 jarige en een oude rot in het vak wat online mag kosten en wat het moet opleveren

Weet jij het? Wat mag online marketing eigenlijk kosten? Goede vraag, die ik vaak hoor van groeiondernemers uit ons netwerk. Het is een gebied dat zich razendsnel ontwikkelt. Je weet niet altijd zeker of je jouw online marketing euro wel effectief besteedt. Geef je wellicht geld uit aan de verkeerde dingen? En hoe dan wel?

Daarom gaan we tijdens een speciale workshop op 11 maart luisteren naar de jonge generatie! Die opgegroeid is en leeft met social media.

Gebakken lucht

“Ik heb het gevoel dat er meer uit kan komen. Daarom kan het niet anders dan dat ik het zelf wat beter ga begrijpen. Graag in ondernemerstaal. Oftewel, wat snijdt hout en wat is gebakken lucht? En als we dan toch bezig zijn: hoe doen wij het eigenlijk met onze online performance en ikzelf met mijn LinkedIn-profiel?”

Speciaal voor deze groeiondernemers organiseren wij op 11 maart 2019 van 15.00 tot 17.30 uur een bijzondere sessie. Bijzonder omdat de jonge generatie, student Bas Grund, en een oude rot in het vak, Nico de Jong, in ondernemerstaal ons gaan leren wanneer je geld weggooit en wanneer je effectief je geld investeert in online marketing. Aan de hand van praktische voorbeelden, cases en tips.

Voor wie?

  • Ambitieuze groeiondernemers die beter grip willen krijgen op hun uitgaven aan online marketing.
  • Groeiondernemers die hun vraagtekens zetten bij alle online abonnementen, elk voor een paar honderd euro per maand, die aan het einde van het jaar bij elkaar opgeteld veel geld kosten.

  • Groeiondernemers die bijvoorbeeld hun eigen LinkedIn-profiel willen checken of de Facebook advertentie.
  • Groeiondernemers die een korte en bondige analyse van hun online marketing performance willen ontvangen.

 

  • Nico de Jong, collega-ondernemer van Webstijl performance marketing: Wat is jouw gat in de muur? Over wat jouw klant van je vindt en hoe de klant jou kan vinden. Een verhaal over elkaar vinden en de boodschap over de muur krijgen. Een verhaal over hoe je je investering beter kan laten renderen en de revenuen kan meten.
  • Bas Grund, student 17 jaar: “Leuk die social media en dat je er een beetje actief op bent. Maar levert dit je überhaupt wel wat op? Wees eerlijk tegen je zelf. Ik hoor jullie denken: Nee op deze manier niet. Social media gaat verder dan alleen een foto plaatsen met een leuke tekst er onder. Laat je inspireren door mijn informatieve verhaal over Social Selling & hoe je social media juist inzet om het winstgevend te maken voor jouw bedrijf."

 

  • Als extra geven wij je een LinkedIn Profiel Check mee om je eigen profiel te checken en te verbeteren en een Facebook Advertentie checklist.
  • Daarnaast ontvangen alle deelnemers een rapport met  een analyse van jouw huidige online marketing performance en directe verbeterpunten.

 

De inschrijvingen zijn gesloten.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief