Community

Members binnen hetzelfde groeithema

  • Marc Kessels Perfect Coat B.V.

  • Berry van Waayenburg TechAccess

  • Maarten de Jong Gevelconcept.nl B.V.

Daphne Habets

Kennisexpert
Direct contact met Daphne
Daphne_Crop.jpeg

Groeithema’s van Daphne

  • Groeistrategie & Innovatie
  • Sales & Marketing
  • ICT & Internet
  • Kapitaal, Financiering & Administratie
  • Business Partners
  • Overname & Opvolging
  • Internationalisatie
  • Overig/anders/geen

Laatste reacties van Daphne

Daphne Habets heeft een neus voor nieuwe trends en interessante ontwikkelingen. Zo houdt ze zich sinds 2011 privé en zakelijk bezig met crowdfunding en begeeft ze zich sinds kort op het pad van Customer Engagement.

Daphne is Sales Manager bij CX Company en is voormalig General Manager bij Geldvoorelkaar.nl. Bij CX Company werken we aan het verbeteren van digitaal klantcontact.

Blogpost van Daphne

Hoe je met chatbots jouw klanttevredenheid en sales boost!
12 08 16 --

Hogere klanttevredenheid? Kosten besparen op customer service? Meer...

lees verder
Chatbot.jpg
Print pagina